perjantai 13. toukokuuta 2011

12.päivä

ENÄÄ KAKSI PÄIVÄÄ!!

Tänään on syöty tonnikalaa, ja tonnikalaa, ja tonnikalaa....

Piti syödä 300g mut jäi kyllä johonkin 100g:aan. Ei vaan yksinkertaisesti pystynyt. Eikä ollu kylkiäisenä muuta kuin tomaattia, no söin yhden. Eli nyt kello liki 9 on aikasta kova nälkä. Onneks saa sentään jauhelihaa, salaatista ei niin väliä. Vaikka mieli tekis hedelmiä. Se on hassu juttu, et koko dieetin ajan on tehnyt mieli hedelmiä. Sekä niinä päivinä kun on ollut hedelmiä et sit muinakin. No sitä mielitekoa on hyvä ja terveellinen jatkaa. Jos vaikka tuhdit iltapalat vaihtuis raikkaampaan hedelmäsalaattiin ja jogurttiin. Huomenna olis tylsä kana-ateria päivällä (pelkkää kanaa) ja illalla vaan munia ja porkkanoita. Mut sunnuntaina koittaa vapaus. Päivällä vielä jauhelihaa ja hedelmiä ja sit illalla...no en tiedä vielä! Ainakin cocista! Vitsi et olen kaivannut cocista!

Aamupaino tänään 62kg! JEE!




Mä selviän tästä! Mä tein sen! Mä oon niiiin hyvä! (okei okei, vielä 2 päivää) ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti